wtorek, 21 maja 2013

Eliminacje Miss Mokrego Podkarczówka

Eliminacje Miss Mokrego Podkarczówka, 18 maja

Kandydatka numer 1 – 21-letnia Natasza z Kielc

- Powiedz nam coś o sobie, Natasza!
- Mam na imię Natasza.
- A coś więcej?
- No nie wiem. Współlokatorki nazywają mnie BMWDEKA.
- Co to znaczy?
- Brudne majty wrzucaj do kosza. 

- Wyśmienicie! Haha! Mamy nadzieję, że się stosujesz!
- Fuj. Chłopaki się stosują. Ja się masuję.
- Powiedziałem „stosują”, kochanie. Powiedz nam, czym się zajmujesz?
- Rozdaję ulotki i studiuję w filii brytyjskiej uczelni UJK.
- W naszym mieście nie ma filii brytyjskiej uczelni, kochanie. Chodzi o Uniwersytet Kochanowskiego?
- Nie. O United Kingdom Jalapeno University.
- Kochanie, nie ma. Naprawdę.
- Przecież Zaciek też tam chodzi.
- Kim jest Zaciek?
- Zaciek to mój chłopak.
- Łał! To coś poważnego?
- Nie pamiętam. Mam dwóch chłopaków na Spotted Kielce i jednego narzeczonego na Skypie.
- O, matko! Narzeczony wie?
- Krzysiek nie ma Facebooka. Twierdzi, że tam same dziwki.
- No dobrze. Powiedz może dlaczego zdecydowałaś się wziąć udział w konkursie Miss Mokrego Podkarczówka?
- Bo bardzo chcę wygrać ten skuter.
- Czerwony skuter Maxi Speed?! Haha! Niejedna by chciała!
- Da się to jakoś załatwić?
- Załatwić?
- No nie wiem, jak lubisz?
- Obawiam się, że to niemożliwe. Powiedz nam lepiej, jakie są twoje marzenia?
- Chciałabym mieć na pewno lepszy pasek do spodni, polecieć na Kanadę…
- Chyba Kanary?
- Mam bilet miesięczny.
- Nieważne. Co dalej?
- Chciałabym sesję do Gogle Grafika. Marzę o tym, żeby sfotografował mnie Witold Franko.
- Wszystko przed tobą, kochanie. Masz jakieś motto życiowe?
- „Having a hobby is the most important thing in the word”.
- Piękne. A twoje hobby to?
- Prowadzę bloga modowego „Fashizm is ok.”.
- Naprawdę uważasz, że fashizm jest okej?
- No tak. Uwielbiam wszystkich dyktatorów. Ostatnio najbardziej tego niemieckiego.
- Dlaczego?
- Bo robi fajne adidasy.
- No dobrze. Dziękujemy! Brawo, proszę państwa! Natasza BMWDEKA z Kielc!