wtorek, 21 maja 2013

Social Media Manager


Facebook daje pracę i zarobek. Teraz to wiemy, ale nie zawsze o tym wiedzieliśmy. Spójrzmy na oś czasu i odwróconą ewolucję stanowiska Social Media Managera.



Social Media Global Manager, rok 2014:
Firma założyła już profil na Facebooku. Teraz zostaje tylko wybór branży.

Social Media Executive Manager, rok 2013:
Wchodzenie na strony internetowe jest jak wizyty w muzeum - śmierdzi, nudzi i kosztuje. Założyłem Firmie profil na Facebooku.

Social Media Manager, rok 2011:
Nie można ignorować zjawiska Facebook. Każda szanująca się Firma powinna mieć swój profil na Facebooku.

Media Manager, rok 2009:
Facebook to interesujący wynalazek i ciekawy poligon doświadczalny dla Firmy.

Manager, rok 2008:
Internetowa gierka i chwilowa moda. Proszę mnie nie rozśmieszać. Pracuję w poważnej Firmie.

Czesiek, rok 2007:
Nie wiem, nie mam komputera. U nas w Firmie rozmawia się przez telefon.